از همه جای جهان | ایران اینترنشنال (2024)

Table of Contents
با فوران آتشفشانی در ایسلند، ۱۳۰۰ گردشگر از یک اقامتگاه تفریحی تخلیه شدند دانشمندان چینی با روشی جدید می‌توانند از هر تن خاک ماه تا ۷۶ کیلوگرم آب تولید کنند نتایج مطالعات جدید: حس همدلی در میان جوانان آمریکایی افزایش یافته است شکاف ارگاسم، ضرورت بازتعریف رابطه جنسی در پژوهش‌های علمی هوش مصنوعی، ابزاری جدید برای غربال‌گری زودهنگام اوتیسم در کودکان نوپا تاثیر سیارات غول‌پیکر بر ماموریت‌ رصدخانه جهان‌های زیست‌پذیر پایان دوره بی‌سابقه گرمای زمین؛ چشم‌انداز آینده چیست آتش‌سوزی بزرگ در سامرست هاوس، یک بنای تاریخی معروف در لندن بازداشت ۷ عضو «یک گروه اسلام‌گرا» در آرژانتین به اتهام طراحی نقشه حمله به یهودیان آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های ازمیر ترکیه ۷۸ مصدوم بر جا گذاشت هشدار متخصصان درباره بحران افزایش بیماری‌های روانی میان جوانان جهان برون‌گراهای تنها، گوشه‌نشینان شاد؛ چرا تنهایی با احساس تنهایی کردن یکی نیست کاوش‌گر ناسا شواهدی از وجود آب مایع در اعماق مریخ کشف کرد نشر اطلاعات کذب درباره ۲ بوکسور در المپیک و کارزاری جدید برای ترنس‌ستیزی فن‌آوری جدید خورشیدی، تولید انرژی پایدار از اشیا را ممکن می‌کند سگ‌های ویژه پلیس به کمک شناسایی و دستگیری متهمان جرایم جنسی می‌آیند پزشکان زن در ارائه خدمات درمانی بهتر عمل می‌کنند؟ کاهش کیفیت مشاهدات نجومی به دلیل نور ماهواره‌های استارلینک شناخت تیپ شخصیتی جنسی می‌تواند کلید بهبود روابط زناشویی باشد ارتباط صریح و سازنده، کلید اصلی بهبود روابط زناشویی پربیننده‌ترین ویدیوها شنیداری پادکست‌ها References
از همه جای جهان | ایران اینترنشنال (1)از همه جای جهان | ایران اینترنشنال (2)

با فوران آتشفشانی در ایسلند، ۱۳۰۰ گردشگر از یک اقامتگاه تفریحی تخلیه شدند

یک آتشفشان در جنوب غربی ایسلند، روز جمعه دوم شهریور، برای دومین روز متوالی گدازه و دود فوران کرد. به گفته اداره هواشناسی این کشور، این فوران باعث شد ۱۳۰۰ گردشگر یک استراحتگاه مجلل در نزدیکی ریکاویک، پایتخت ایسلند تخلیه شوند.

دانشمندان چینی با روشی جدید می‌توانند از هر تن خاک ماه تا ۷۶ کیلوگرم آب تولید کنند

نتایج مطالعات جدید: حس همدلی در میان جوانان آمریکایی افزایش یافته است

شکاف ارگاسم، ضرورت بازتعریف رابطه جنسی در پژوهش‌های علمی

هوش مصنوعی، ابزاری جدید برای غربال‌گری زودهنگام اوتیسم در کودکان نوپا

تاثیر سیارات غول‌پیکر بر ماموریت‌ رصدخانه جهان‌های زیست‌پذیر

پایان دوره بی‌سابقه گرمای زمین؛ چشم‌انداز آینده چیست

  • آتش‌سوزی بزرگ در سامرست هاوس، یک بنای تاریخی معروف در لندن

    بیش از ۱۰۰ آتش‌نشان با ۲۰ خودروی آتش‌نشانی توانستند آتش‌سوزی گسترده در بنای تاریخی سامرست هاوس (خانه سامرست) در لندن را که یک مجموعه هنری بزرگ است و آثاری از جمله نقاشی‌های بوتیچلی و سزان در آن قرار دارند، مهار کنند.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۷

  • بازداشت ۷ عضو «یک گروه اسلام‌گرا» در آرژانتین به اتهام طراحی نقشه حمله به یهودیان

    وزارت امنیت ملی آرژانتین اعلام کرد پلیس این کشور یک «سازمان تروریستی اسلام‌گرا» را متلاشی کرده است که قصد داشته به جامعه یهودی شهر مندوزا حمله کند. تحقیقات در این باره پس از تهدید یک روزنامه‌نگار یهودی آغاز شد و سپس تماس‌های این افراد در پیام‌رسان‌ها برای طراحی این حمله کشف شد.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۷

  • آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های ازمیر ترکیه ۷۸ مصدوم بر جا گذاشت

    آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های ازمیر ترکیه که از اواخر روز ۲۵ مرداد آغاز شد، با گذشت سه روز کماکان ادامه دارد. وزش باد شدید سبب اختلال در امدادرسانی و کنترل آتش شده است. طبق اعلام وزارت بهداشت ترکیه تا صبح شنبه دست‌کم ۷۸ نفر در این آتش‌سوزی مصدوم و به بیمارستان منتقل شده‌اند.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۷

  • هشدار متخصصان درباره بحران افزایش بیماری‌های روانی میان جوانان جهان

    گروهی از متخصصان حوزه سلامت روان در گزارشی جدید هشدار داده‌اند افزایش «خطرناک» و «نگران‌کننده» بیماری‌های روانی در میان جوانان سراسر جهان به بحرانی جدی تبدیل شده‌ است.

    پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۵

  • برون‌گراهای تنها، گوشه‌نشینان شاد؛ چرا تنهایی با احساس تنهایی کردن یکی نیست

    تنهایی پدیده‌ای است نه تنها مضر برای افراد بلکه تاثیرات گسترده‌ و عمیقی نیز در سطوح مختلف جامعه بر جای می‌گذارد. این پدیده به طور قابل توجهی با مشکلات سلامت روان، اختلالات خواب، بیماری‌های قلبی-عروقی و حتی مرگ زودرس مرتبط است.

    چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۴

  • کاوش‌گر ناسا شواهدی از وجود آب مایع در اعماق مریخ کشف کرد

    بر اساس پژوهشی جدید که روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد منتشر شد، کاوش‌گر «این‌‌سایت» ناسا شواهدی از وجود آب مایع در اعماق زیر سطح مریخ به دست آورده است. این یافته‌ها جست‌وجو برای حیات در این سیاره را وارد مرحله جدیدی می‌کند و دیدگاهی تازه در مورد سرنوشت اقیانوس‌های باستانی آن فراهم می‌آورد.

    سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۳

  • نشر اطلاعات کذب درباره ۲ بوکسور در المپیک و کارزاری جدید برای ترنس‌ستیزی

    حضور دو ورزشکار زن، ایمان خلیف از الجزایر و لین یوو تینگ از تایوان در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، حاشیه‌های فراوانی به همراه داشت و نشر اطلاعات کذب درباره ترنس بودن این دو ورزشکار، باعث شکل گرفتن موجی از اظهارات ترنس‌ستیزانه در سراسر جهان شد.

    سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۳

  • فن‌آوری جدید خورشیدی، تولید انرژی پایدار از اشیا را ممکن می‌کند

    دانشمندان موفق به ساخت یک پوشش انعطاف‌پذیر شدند که انرژی خورشیدی را مهار می‌کند و نیاز به پنل‌های سیلیکونی حجیم و مزارع خورشیدی را کاهش می‌دهد. این فن‌آوری جدید امکان تولید انرژی از منابعی غیرمنتظره را فراهم می‌آورد.

    دوشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۲

  • سگ‌های ویژه پلیس به کمک شناسایی و دستگیری متهمان جرایم جنسی می‌آیند

    در تحولی چشم‌گیر در عرصه مبارزه با جرایم جنسی، پلیس ناتینگهام‌شایر از آموزش موفقیت‌آمیز دو سگ نژاد لابرادور به نام‌های ابونی (Ebony) و هیزی (Hazy)، برای تشخیص مایع منی خبر داد.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۰

  • پزشکان زن در ارائه خدمات درمانی بهتر عمل می‌کنند؟

    داده‌های حاصل از مطالعات متعدد در آمریکا و کانادا طی چند سال گذشته نشان می‌دهند احتمال مرگ‌ومیر و بستری شدن دوباره بیمارانی که تحت مراقبت پزشکان زن قرار می‌گیرند، کمتر است.

    شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۰

  • کاهش کیفیت مشاهدات نجومی به دلیل نور ماهواره‌های استارلینک

    ماهواره‌های جدید استارلینک شرکت اسپیس‌ایکس که به ارائه اینترنت در مدار پایین زمین مشغول‌اند، با افزایش چشمگیر روشنایی خود، موجب نگرانی جدی ستاره‌شناسان شده‌اند. این موضوع باعث ایجاد اختلالات بصری در تصاویر و کاهش کیفیت مشاهدات نجومی شده است.

    جمعه ۱۴۰۳/۰۵/۱۹

  • شناخت تیپ شخصیتی جنسی می‌تواند کلید بهبود روابط زناشویی باشد

    در دنیای امروز، روابط زناشویی با چالش‌های متعددی روبه‌رو می‌شود. متخصصان معتقدند شناخت بهتر ویژگی‌های شخصیتی خود و شریک زندگی‌تان در زمینه روابط جنسی می‌تواند به حل برخی از این مشکلات کمک کند.

    یکشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۸

  • ارتباط صریح و سازنده، کلید اصلی بهبود روابط زناشویی

    در جهانی که روابط زناشویی به عنوان یکی از ارکان اصلی زندگی مشترک شناخته می‌شود، دکتر کارن گورنی، متخصص شناخته شده سلامت جنسی، به بررسی چالش‌های رایج در این زمینه پرداخت و با تاکید بر اهمیت ارتباط صریح و سازنده، راهکارهایی برای بهبود کیفیت روابط زوج‌ها ارائه کرد.

    پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۵

بایگانی

پربیننده‌ترین ویدیوها

در محاصره بودن ۳۰۰۰ سرباز روس و ادامه پیش‌روی‌های اوکراین

جمعه ۱۴۰۳/۰۶/۰۲

درگیری مسلحانه حشد‌الشعبی و ارتش عراق در ۵ کیلومتری کربلا گزارش شده است

پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۱

اشکان صفایی، ایران اینترنشنال: جنگ در مرز شمالی اسرائیل به شدت ادامه دارد

جمعه ۱۴۰۳/۰۶/۰۲

پیش‌بینی پاسخ حماس و حزب‌الله در مقابل حملات اسرائیل

جمعه ۱۴۰۳/۰۶/۰۲

سکوت قبل از طوفان در خاورمیانه

شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۳

خبرها

خبر ورزشی

جهان‌نما

خبرها

جدول پخش

شنیداری

پادکست‌ها

پادکست‌های بیشتر

اپلیکیشن‌ها
سرویس‌های پخش
فرکانس‌ها
از همه جای جهان | ایران اینترنشنال (2024)

References

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Rev. Porsche Oberbrunner

Last Updated:

Views: 6662

Rating: 4.2 / 5 (53 voted)

Reviews: 84% of readers found this page helpful

Author information

Name: Rev. Porsche Oberbrunner

Birthday: 1994-06-25

Address: Suite 153 582 Lubowitz Walks, Port Alfredoborough, IN 72879-2838

Phone: +128413562823324

Job: IT Strategist

Hobby: Video gaming, Basketball, Web surfing, Book restoration, Jogging, Shooting, Fishing

Introduction: My name is Rev. Porsche Oberbrunner, I am a zany, graceful, talented, witty, determined, shiny, enchanting person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.